چگونه یک نظر مفید و کارآمد بنویسم

چگونه یک نظر مفید و کارآمد بنویسم


 - کلیدی ترین نکته انتخاب عنوان است، چرا که عنوان در خوانده شدن نظرات بسیار مفید است و از آن می‌توان دریافت که محتوای اصلی نظر یا پیشنهاد شما چیست، شما می‌توانید آن‌ را به صورت عبارت کوتاهی در مورد بارزترین ویژگی‌های اقامتگاه یا تجربه اقامت خود در آن مطرح نمایید.

- توجه داشته باشید که در بخش نظرات مثبت و منفی، ورود حداقل 35 کاراکتر ضروری است و پر کردن این فیلدها اجباری نیست و صرفا جهت کاربردی بودن نظرات و پیشنهادات است.

- به خاطر داشته باشید که نظر شما می‌تواند در تصمیم گیری سایر کاربران تاثیر جدی داشته باشد، پس رعایت انصاف و پرهیز از تاثیر انتظارات شخصی می‌تواند راهنمای خوبی برای مسافران باشد.

- رعایت این نکته نیز بسیار مهم است که انتظارات از اقامتگاه متناسب با درجه آن باشد. مطمئنا از یک اقامتگاه با درجه پایین نمی‌توان انتظار خدمات یک هتل پنج ستاره را داشت، پس ثبت نظر در مورد یک اقامتگاه را به تناسب درجه آن انجام دهید.

- در بعضی موارد، برای مسافران ناملایماتی پیش می‌آید که شاید از سوی اقامتگاه غیر قابل کنترل باشد، نظیر قطع برق، خرابی تاسیسات و ... ؛ در این گونه موارد بهتر است این مشکل با جزییات بیان شوند و به سایر خدمات هتل تعمیم داده نشوند.

- هدف از ثبت بهترین نظر، کمک به سایر کاربران برای انتخاب اقامتگاه و تصمیم گیری مناسب است. لذا از نوشتن مسایل شخصی و ترجیحات خاص پرهیز کنید.

- واضح است که در صورت استفاده از ادبیات توهین آمیز و کلمات و عبارات نامناسب و همچنین محتوای غیر مرتبط با اقامتگاه، نظر انتشار پیدا نخواهد کرد.

- خواهشمندیم به تطابق زبان و نوشتار دقت فرمایید، نظرات فارسی با حروف فارسی و نظرات انگلیسی با حروف انگلیسی ثبت گردد.